Obecny czas to Pon 3:50, 20 Sie 2018 | Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum [GSE] Strona G│ˇwnaForum [GSE] Strona G│ˇwna
U┐ytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

moze ktos sie na tym zna?
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum [GSE] Strona G│ˇwna » Rekrutacja
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 766
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/4
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 5:35, 04 Kwi 2014    Temat postu: moze ktos sie na tym zna?

Kwiatki codziennie nosi┼é, zagl─ůda┼é w oczy a za plecami biega┼é do innej
[link widoczny dla zalogowanych]
WIkama ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mnie pani doktor zalecila bra─ç przez 10 dni rano i wieczorem. [link widoczny dla zalogowanych] Mia┼éem stracha ju┼╝ ale ma┼Ť─ç 9 dnia stosowania wyczy┼Ťcila mi wacka.
bez wzgledu tak naprawde czy jest do wyrwania czy problemowy. Tylko ┼╝al mi tych dzieciak├│w ! Robi┼éam t─ů farba ultrarozjasniajaca i efekt jest genialny. hej wszystkim loczkomja tez mam krecone w┼éoski i sie ciesze heh czasem sobie wyprostuje np koniec roku swieta na codzien nosze rozpuszczone wlosk, spinam do ty┼éu lub nosze przepaski swietnie to wyglada.Po kucyku mi sie brzydko ukladaja wiec nosze go bardzo rzadko.Jestem brunatka i mam loczki za ramie teraz je zapuszczam bo jak sa d┼éugie to lok jest taki fajniejszy hehe skonczyla mi sie odzywka i musze kupic nowa oczywiscie do kreconych no i tyle serdecznie Was pozdrawiam moje Wy loczki hehe buzki Mniej rozleg┼ée blizny: [link widoczny dla zalogowanych]
Cena za obci─Öcie ok 60z┼é, ale fryzura jest cudna. Wiktoria - imi─Ö jak imi─Ö. Stoj─Ö na 75 kg. zrobi┼éam sobie ma┼é─ů plamk─Öwybielaczem, na ciemnobr─ůzowych spodniach... Dlaczegomasz by─ç za m┼éoda??? Firma schodzi na psy, a taki Wilk ci─ůgle si─Ö trzyma sto┼éka. Mi wyszlo 2500, w sumie moze byc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja byłam bardzo zadowlona i nigdy nie zalowałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem co mam robic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mieszkam we Wloszech na stale od 4 lat, w okolicach Mediolanu. [link widoczny dla zalogowanych] od poniedzia┼éku-do pi─ůtku.wroc┼éaw popowice m├│j numer tel.603189277
Dzi─Ökuj─Ö Pani bardzo. Pozdrawiam gor─ůco i dzi─Ökuj─Ö za odpowiedzi. Koniecznie codziennie suszone owoce (┼Ťliwki,rodzynki,ananas + 1 ┼éyzeczka otr─Öb├│w) noi mi┼ée towarzystwo kt├│re moze zrozumiec i wesprze─ç Z g├│ry bardzo dziekuje i pozdrawiam!! np. [link widoczny dla zalogowanych]
mam poods┼éaniane szyjki zebow przy jednynkach ;/ Urodzi┼éam zdrowego synka ju┼╝ prawie cztery lata temu. ladniorek jak przyjdziediesz do mnie w odwiediny to ja zmienie date urlopu...... Ja bior─Ö kaw─Ö, ┼╝el pod prysznic, troch─Ö soli gruboziarnistej i oliwk─Ö do masa┼╝u antycellulitowego i tak masuj─Ö po 5 minut ka┼╝de udo i 5 minut po┼Ťladki, potem sp┼éukuj─Ö na zmian─Ö zimn─ů i ciep┼é─ů wod─ů. 1 porcja----5,3 w a metoda UJLJKAHU ma sens i nic nie kosztuje.Ja trzymam za ni─ů kciuk!Jestem w 100% pewna,┼╝e jej si─Ö uda bo aparaty kosmetyczne dzia┼éaj─ů na tej samej zasadzie tzn.zasysaniu. Juz sama nie wiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kamu┼Ť, a jak Twoje kolanko dzisiaj?!
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╝├│┼étka miksowa─ç 30 sek z esencj─ů,wad─ů,doda─ç jagody i ubija─ç 10 sek., po┼é─ůczy─ç mas─Ö jajeczn─ů z bit─ů ┼Ťmietan─ů i wymiesza─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A CO DO TEJ KOSMETYCZKI BLONDYNKI TO ZGADZAM SIE W 100%, JEST BEZNADZIEJNA. [link widoczny dla zalogowanych] I okazało się, że mam 163 cm.
Marzy mi si─Ö sma┼╝ona rybka.. Dopiero jak zapialam nie na kurs prawojazdy zrobilam postepy. uciekac. ta kobietka szlochaj─ůca, ┼╝e \jeste┼Ťcie moj─ů ostatni─ů szans─ů\... Hej Wam! [link widoczny dla zalogowanych]
potwornie ba┼éam sie isc do chirurga, ale wstydzi┼éam sie juz chodzic z odkrytymi stopami tak okropnie wyglada┼é m├│j palec, ca┼éy czas saczy┼éa sie z niego krew z ropa, ale najgorsze by┼éo to mi─Öso kt├│re wyros┼éo z boku. oczywiscie......oczywiscie tyje sie przy hormonach ale dlatgo ze ma sie wiekszy apetyt(trzeba sie kontrolowac)no itd....ale od brania samych hormon├│w i np na diecie owocowo warzywnej nie utyjesz Nie wiem jak ze skuteczno┼Ťci─ů. Poszukuj─Ö piosenki \don`t you wake me up\ ┼Ťpiewanej przez Mimi Mia┼éam to kiedy┼Ť nagrane na kasecie magnetofonowej chyba z pi─Ö─ç razy pod rz─ůd. ┼╝YWA Ty ┼╝yjesz huraaa, oj u mnie ksiiegos gada ┼╝e maja wszystko w dupie ┼╝e nie istnieja i ┼╝e nic nie zrobi─ů, jaki cudowny ┼Ťwiat trade- same wariaty. Ale dziekuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja lifting zawsze widze u gwiazd, bo maja nienaturalny wyraz twarzy albo napieta skore nie tak jak normalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie przeszkadza mi, ┼╝e jeste┼Ťmy same, ciesz─Ö si─Ö z nowo poznannych os├│b Z iwonk─ů uci─Ö┼éam sobie nawet d┼éu┼╝sz─ů pogaw─Ödk─Ö na gg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W p├│┼║niejszym etapie ci─ů┼╝y mo┼╝esz czu─ç k┼é├│cia w pochwie czy pachwinach, i og├│le twardnienie brzucha to normalne bo macica musi si─Ö rozci─ůgn─ů─ç. [link widoczny dla zalogowanych] To prawda wielu Ksi─Ö┼╝y ma swoje drugie po┼éowy, ale przecie┼╝ s─ů r├│wnie┼╝ tacy prawdziwi z powo┼éania A mo┼╝e nie ma ??????
do tego czuje, ze pecherz chyba przeziebiony... Ale...drugi test 2 dni p├│┼║niej innej firmy pokaza┼é 2 grube krechy, w odstawk─Ö posz┼éy perfumy bo mi ┼Ťmierdz─ů zje┼écza┼éym potem, woda z kranu pachnie metalicznymi rurami ur├│s┼é mi biust mi i jest mi bez przerwy niedobrze je┼Ťli si─Ö myl─Ö to mnie popraw bardzo gratuluj─Ö No niestety ja tez nie potrafi─Ö nie mysle─ç o tym...Ci─ůgle roi mi si─Ö w g┼éowie jedno Kiedy... Na Allegro sa fajne, a ja juz jestem pe┼énym cz┼éonkiem, wi─Öc jak m├│j ch┼éopak przyjedzie to pomo┼╝e mi wybrac hehe..... [link widoczny dla zalogowanych]
Co jeszcze robi sie w takich sytuacjach? Nie jestem w stanie jednak na razie powiedziec wam nic o rezultatach. HEj dziewczyny mam pytanko czy umie mi kt├│ra┼Ť doradzic gdzie wybrac sie do dobrego fryzjera w Krakowie? Dziewczyny ktore smarowa┼éyscie czyms swoj─ů t─ů blizn─Ö to od kiedy tak mniej wi─Öcej to robi┼éyscie ile czasu po zabiegu?? Tylko dziwne ze akurat z Warszawskiej kobiety wychodz─ů z nim a z innych miejsc nie. kiedy dowiedzia┼éa┼Ť sie o tym, ze c├│rcia jest chora na toxo? ile masz cm sk├│ry wzi─Öte ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrˇt do gˇry
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 766
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/4
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 3:41, 07 Kwi 2014    Temat postu: przed jodowaniem dzi─Öki za informacje

chce kotka nie rozumiem co znaczy bardziej choruja, np tradzik?
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Swietnie wyglada od 6 miesiecyÔÇô i daje mi nadzieje na to, ze juz pod koniec pazdziernika bede mogla podzielic jej sukces a tegorocznego sylwestra spedzic w super sekswonej kreacji ÔÇô o czym marze od 4 lat. [link widoczny dla zalogowanych] wspolczuje mnie tez przechodza ciarki nawet jak czytam o tym
pozdrawiam 1. Uwazam, ze 50 kg przy 167cm to naprawde malutko, no chyba ze jest sie bardzo drobnej kosci? hmmm Kupi┼éa┼Ť? [link widoczny dla zalogowanych]
Giles Milton opisujacy w ksiazce Biale zloto historie pirat├│w islamskich atakujacych statki chrzescijanskie w XVIII w. niemartw sie blizna ja jestem dopiero 3 miesiace po operacji i juz jest blada niczym jej nie zakrywam smaruje tylko kremem . A co do Atkinsa to akurat to wydarzylo sie naprawde w US I wywolalo spore zamieszanie ekonomiczne bo przemysl produkujacy fast food,zbozowy i cukierniczy zaczal miec tak znaczne spadki sprzedazy ze ceny akcji tych przedsiebiorstw spadly. Dysponujemy wieloma metodami (ostrzykiwaniwe specjalnymi roztworami, frakcjonowanie laserowe, wype┼énienia, idt) i napewno znajdziemy odpowiedni─ů by poprawi─ç Tw├│j komfort kto wie albo ma taki problem pomocy kochaniiiiii martwie sie Niestety zajeta mna zapomnia┼éa o jedzeniu i piciu i zemdla┼éa na sali. Po prostu wsadzacie w odbyt i tak, jakby┼Ťcie czy┼Ťcili ucho.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

16-18 miska C, 18-20 miska D itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
You'll be dancing with him too before the night is over
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem dalczego..

Wszystko co pisz─Ö to jest z mojego w┼éasnego do┼Ťwiadczenia. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] - Na ko┼äcu stronki jest troch─Ö o metodach leczenia bulimii
lepiej nie wycinac u chirurga bo w k├│lko bedzie to samo ja tak mialam .... Smb-->rozumy pozjada┼éa....hahaha....skoro tyle czyta┼éam komentarzy na stronkach i nie tylko tutaj o tej diecie i to w wi─Ökszo┼Ťci pozytywnych....i wiesz...tak si─Ö sk┼éada ┼╝e nie by┼éo tam ani jednego w kt├│rym ktokolwiek uprzydza┼éby aby nie przechodzic na t─ů diete ,┼╝e co┼Ť mu si─Ö przez ni─ů sta┼éo albo ze jest nie zdrowa....a tak wog├│le skad ty wzie┼éa┼Ť te 2 lata...sory...ja jak czyta┼éam przepis diety to by┼éo tam napisane ze mo┼╝na j─ů stosowac cho─çby po miesi─ůcu przerwy ....to nie jest dieta-g┼éodzaca organizm...ona daje organizmowi wszstkie potrzebne produkty wi─Öc nie wiem dlaczego wed┼éug ciebie jajka mo┼╝na je┼Ť─ç raz na 2 lata... Corfamed jest prywatny Myslalam, ze to panstowa placowka Mo┼╝e trwa─ç tylko 4-5 dni, po tym okresie trzeba wej┼Ť─ç na inn─ů bogatsz─ů diet─Ö. Wieczorem ugotowa┼éam zup─Ö i mam nadziej─Ö wytrwa─ç na niej przynajmniej te zalecane 7 dni. [link widoczny dla zalogowanych]
I jako┼Ť mi z tego powodu ┼╝al,hehe. 27.Hope - Who Am I To Say Trzymajcie sie ! A kiedy wreszczie doro┼Ťniesz wejd┼║ na kafeteri─Ö i przepro┼Ť wszystkich za te g┼éupoty kt├│re tutaj powypisywa┼éa┼Ť . Natomiast mam zapytanie do Was odno┼Ťnie salonu w Katowicach, kt├│ry prowadzi chworwat Miro...Mam strz─Öpkowe informacje jedynie, szuka┼éam opini ale nie natrafi┼éam na wiele. Pierwsze kr─Öcenie mia┼éam tydzie┼ä po za┼éozeniu aparatu,.. czy tylko ja mam taki problem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poproszę corkę żeby ci opisała jak przyjedzie od kolezanli ona wie dokladnie jak to robić Jeszcze dzisiaj odpowie
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak spiewa Ewelina Flinta:Masz to na co godzisz sie.. - nie chce sie juz na to godzic! Biegam kilka razy w tygodniu, stosuję dietę, unikam smażenia i cukrów, piję dużo wody i łykam detocell slim effect.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nikt tu wiecej nie pisze [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny ja się dzisiaj tak paskudnie czuję od rana, że popołudniu padłam jak mucha i przespałam 2 godz głowa mi pęka.....
SZybko, wolno? li┼╝emy sb nawzajem c*pki wk┼éadamy co┼Ť do niej i szybko r****my. witam si─Ö i ja chce i┼Ť─ç zrobi─ç sobie kolor lecz obawiam sie ┼╝e albo si─Ö spal─ů na dobre albo ko┼äc├│wki b─Öd─ů bardzo ale to bardzo suche. Dodam jeszcze, ┼╝e dwa razy pi┼Ťci┼éa mi si─Ö z nosa krew bez wyra┼║nej przyczyny... [link widoczny dla zalogowanych]
W ko┼äc├│wce zesp├│┼é po kolei odlatuje do g├│ry poza kadr. Na razie na studia chodz─Ö, ale owszem, zgadzam si─Ö, do pracy to wypada i┼Ť─ç w torebce. A jesli chodzi o b├│l to kazdy inaczej przechodzi, to zalezy jak organizm to wszystko znosi! >chcia┼éam dope┼éni─ç ma┼é┼╝e┼äski obowi─ůzek i chcia┼éam zaspokoi─ç m─Ö┼╝a r─Ökami lub ustami ja polecam na Brodnei p Basie 022 614 21 32 super!!! Za bardzo sie nie przejmuj paskami czasami pokazuja gleboka ketoze w sytuacji gdy ludzie pija za malo wody.Staraj sie byc gdzies posrodku i powinno byc dobrze Walcz─Ö z t─ů chorob─ů baaaaaaardzo d┼éugo i bez wi─Ökszych sukces├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
biore drugie opakowanie a w zapasie mam jeszcze trzecie bo jest promocja-zamiast 40, 60 kapsułek za 139 zł w aptece internetowej.
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz jakos \odpokutowac\.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam wyrzuty sumienia jak pale. samemu kupic
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poczekamy zobaczymy. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] 32 Niestety, kupi┼éam w ciemno, bez sprawdzania d┼éugo┼Ťci wk┼éadki wewn─Ötrznej.
Nie ma kontroli na tym forum i kazdy moze za mnie napisac. pOAZDRAWIAM Ja te┼╝ nie lubi─Ö Marysi i Paw┼éa, musz─Ö jednak stwierdzi─ç, ┼╝e Aneta i Miko┼éaj s─ů ok. Szkoda go wyrzucac bo kupi┼éam go w tamtym roku. ;> [link widoczny dla zalogowanych]
Okres wprowadzajacy ktory trwa okolo 14 dni to praktycznie samo bialko i tluszcze i zawartosc tluszczu powinna byc w okolicach 70-80%. na drugim jest endo, jesli w tym cyklu sie nie uda, to od nastepnego na pol roku zastrzyki na endo i moze sie uda udroznic drugi. robi─Ö p┼éukanie sza┼éwi─ů delikatnie oraz dzisiaj pierwszy raz smaruj─ůc sacholem odkry┼éam dwie bia┼ée malutkie plamki na kraterze dolnej, czy to jakas ropa jest? Justula... Tabletki ketonalu - przeciwb├│lowe (dzia┼éaj─ů rewelacyjnie - do 3 razy na dob─Ö , na ┼╝yczenie). niestety aquamid nie dostosuje sie do zmian twarzy i zmian skornych, moze zaczac sie przemieszczac i wtedy usta zaczna przybierac nieoczekiwany brzydki ksztalt. Nie ma kobiecych kszta┼ét├│w.
Ze swojego nie ma┼éego do┼Ťwiadczenia wiem ┼╝e aquarobic to jest tylko wyrzucanie pieni─Ödzy, owszem dla os├│b po 60 jest to wskazane ale osoby m┼éodsze to tylko p┼éywanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrˇt do gˇry
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 766
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/4
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 3:45, 07 Kwi 2014    Temat postu: Wyrzeczenia bez widocznych rezultatow szybko zniechecaja

rajstopy w sprayu s─ů OK, ale okazjonalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja tak je kocham... Powiem tak ┼╝e maj─ůc mgr taki s─Ödzia kaza┼é mi by─ç sprz─ůtaczk─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bagam o odpowiedz bo z motywacja to u mnie baardzo ciężko. [link widoczny dla zalogowanych] ale to masz stwierdzony torbiel ( cystę ) czy psuje Ci sie korzeń??
kuqn -gor─ůca woda nie jest dobrym pomys┼éem poniewa┼╝ takie moczenie mimo i┼╝ oczyszcza ran─Ö i daje chwilow─ů ulg─Ö to niestety rozmi─Ökcza i os┼éabia paznokie─ç. :> z czarnej farby do w┼éos├│w trudno jest zej┼Ťc ale nie jest to nie mo┼╝liwe!Da si─Ö zej┼Ť─ç do naturalnego koloru,potrzebny jest tylko dobry fryzjer,kt├│ry podejmie si─Ö tego trudnego i pracoch┼éonnego zadania.Dobrze,┼╝e znalaz┼éa┼Ť tak─ů fryzjerk─Ö.Mam nadziej─Ö,┼╝e wszystko b─Ödzie ok i wr├│cisz do naturalnego koloru Poinformuj nas na forum jak idzie powr├│t do naturyi o efektach farbowania Zaledwie par─Öset kalorii spo┼╝ywanych dziennie powoduje powrotne tycie. Zdecydowa┼éam si─Ö na laparoskopie wy┼éuszczaj─ůca mi─Ö┼Ťniaka. [link widoczny dla zalogowanych]
wypelniacz to outline nie ma duyej roznicy,one sa duye pod spodem Jem b do t 1:2 (okolo 60 bialka i 120, 130 tluszczu). A jak kolczyk zrobiłam sobie niedawno, jak miałam juz skończone 18 lat... Kiedys byl tez Artecoll - wypelniacz , na poczatku super potem same problemy , Aquamid - to samo , teraz jest kwas hialuronowy.. haha no za ciekawie to nei wyglada- co do bolu jedni mowie ze tak i baaardzo drudzy ze da sie zniesc... Zwłaszcza po operacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo ja nie slyszalam.
[link widoczny dla zalogowanych]
agresywnosc, materializm, itd. bo mnie to boli i nie sprawia przyjemno┼Ťci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

głównie nadgarstki i palce. [link widoczny dla zalogowanych] szpinak jest najlepszy na zaparcia,poradzila mi polozna.
Trzymam za was kciuki to po┼Ťwi─Öcenie nie mo┼╝e i┼Ť─ç na marne ! . Mia┼éam bardzo b┼éyskawiczny por├│d. Chirurg wycial mi kawalek paznokcia tam gdzie wrastal i zrobil tak ze teraz rosnie mi jakby nad skora, wiec nie ma mozliwosci zeby wrosl. Spadaj g┼éupia Idiotko !!! [link widoczny dla zalogowanych]
Najd┼éu┼╝sza g┼éod├│wka nie powinna przekroczy─ç 40 dni, aby nie nast─ůpi┼éo wyniszczenie organizmu. Po┼éomski czy zyje czy nie zyje nie jest ojcem dziecka (blizniaki) Brodki Ale wida─ç Tktakusiu, Tobie jednak co innego potrzeba. Cz─Östo osobom vata trudno jest utrzyma─ç systematyczno┼Ť─ç w porz─ůdku dnia chodzi tutaj o regularne spo┼╝ywanie posi┼éku, regularne godziny snu, regularne pory odpoczynku; To nadmiar emocji z kt├│rymi trudno sobie poradzi─ç, idziesz na balkon i zaraz wracasz, w pokoju nie ma firanki a ty uciekasz, jeste┼Ť na wsi gdzie ludzi nie ma, emocje znikaj─ů, lecz nadal co┼Ť przeszkadza, jakis dyskomfort pozostaje, kt├│ry zniknie wraz z wyleczeniem zewnetrznych objaw├│w a nie psychiki... 220-18= 202 Wiecznie jest wojna o zabawki, a ja zamiast wyluzowa─ç si─Ö, musz─Ö sta─ç na baczno┼Ť─ç i interweniowa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z praca jest coraz ciezej, chyba ze skonczy sie tutaj studia ( tak jak ja) i wtedy jest duuuzo latwiej znalesc dobrze platna prace.
[link widoczny dla zalogowanych]
Od kilku dni jestem straznie zm─Öczona, boli mnie g┼éowa mimo, ┼╝e jestem od tygodnia na owocach i warzywach. dzi┼Ť czwartek a ja po wizycie u dr.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzwoni, pyta, najwy┼╝ej przyjedzie za dwa dni Ale z porodem fizjologicznym nie poczekasz. [link widoczny dla zalogowanych] Witam ja mieszkam w Rzymie i tu pracuje od 8 lat, zycie??
Swoja drog─ů, ich dzieciaczki urodzi┼éy sie z niedowag─ů.... a to co jest [link widoczny dla zalogowanych] -1ml-promocja-i2945458905.html Kontakt mailowy [link widoczny dla zalogowanych] najwy┼╝ej b─Ödzie trzeba powt├│rzy─ç, Oktavko, Ty si─Ö martwisz? [link widoczny dla zalogowanych]
dla dziewczynki : W pierwszej ci─ů┼╝y 2 latat temu gdy robi┼éam wyniki wysz┼éo mi IgG -0,0 i IgM- 0,0. Oczywiscie by┼éoby super gdyby kto┼Ť m├│g┼é poleci─ç, bo sam korzysta┼é z takich us┼éug za wszystko zaplacilam 100zl mleko tez sobie dodawa┼éam odrobinke Philosophia est ars vitae! sylwetka24 - Mam jeszcze pytanko Bromergon bra┼éa┼Ť codziennie przez miesi─ůc po 1/2 tabletki, czy inaczej go stosowa┼éa┼Ť?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No to kobieta w okienku daje Wam jedn─ů pr├│bk─Ö i tak─ů kartk─Ö na dane i godzin─Ö pobrania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

możesz napisać co Cię zraziło na konsultacji u Skupina?
[link widoczny dla zalogowanych]
W miejscowo┼Ťci pod Warszaw─ů, w kt├│rej mieszkam nie ma takiego komisu, wi─Öc nie by┼éabym niczyj─ů konkurencj─ů a dziura w rynku daje mi szans─Ö otwarcia tego w tej miejscowo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem czy Cie przyjm─ů w niedziele ale warto zadzwoni─ç i zapyta─ç [link widoczny dla zalogowanych] Jeszcze chcialam dopisac ,ze to jaka mamy cere to wlasnie zalezy od czystosci watroby i jelit.
Zawsze my┼Ťla┼éam, ┼╝e dokoloryzacja polega na tym, ┼╝e preparat ┼Ťci─ůga farb─Ö, nie ingeruj─ůc w kolor naturalnych w┼éos├│w, ale z tego co tu czytam, ┼╝aden fryzjer tego nie stosuje...ku mojemu ubolewaniu: No w┼éa┼Ťnie... Deszcz lal jak szalony, grad wielkosci gruchu (mam nawet zdjecia tego zjawiska) burza z piorunami, no ogolnie szczyt radosci Fajne jest forum, kopalnia wiedzy Lidowiczki jak tam u was po L waga leci w d├│┼é czy stoi wmiejscu? [link widoczny dla zalogowanych]
Bromek odstawi┼éam jak sie dowiedzia┼éam o ci─ů┼╝y, cho─ç moja endo m├│wi┼éa, ze mog─Ö go bra─ç, ale ja wola┼éam w ci─ů┼╝y odstawi─ç. Obiad to co rodzina tylko \dziecinna porcje\ mieska poprostu ┼╗Y─ć, ale samej tak... Bula, czekam na raport lu┼╝niejsze bluzki, ale nie worki Witam wszystkie zainteresowane panie klinik─ů LINEA CORPORIS tydzien temu powieksza┼éam sobie piersi u dr. S┼éuchajcie pom├│┼╝cie mi...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrˇt do gˇry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum [GSE] Strona G│ˇwna » Rekrutacja
WyÂwietl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.